.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 10 درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در استان‌های ساحلی بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد، گفت: از روز چهارشنبه دمای هوا در اکثر نقاط کشور کاهش می‌یابد و به دنبال آن آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ها پیش بینی می‌شود. .
به گزارش فارس عبدالرضا امیدوار شهری، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از کاهش دما در اغلب نقاط کشور و مواج بودن خلیج فارس و دریای خزر طی هفته جاری خبر داد. .
  وی بیان کرد: طی روز چهارشنبه 4 آبان در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود..
امیدوار شهری افزود: در روز پنج شنبه 5 آبان در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال سمنان، تهران، قزوین، البرز، زنجان، مرکزی، همدان، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی و طی روز جمعه 6 آبان در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، تهران، البرز، قزوین، ایلام و لرستان آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود.  .
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی تصریح کرد: در این روزها در جاده‌های کوهستانی البرز مرکزی و غربی و مناطق سردسیر استان‌های فوق، به سبب بارش برف اختلال تردد در جاده‌ها رخ خواهد داد.
. وی در خصوص وضعیت جوّی در خلیج فارس و دریای خزر گفت: خلیج فارس طی روزهای سه‌شنبه تا جمعه و دریای خزر طی روزهای چهارشنبه تا شنبه مواج است و دمای هوا طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در نیمه شمالی بین 3 تا 5 درجه و در استان‌های ساحلی بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد..

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.